a&m impact | Kennisdag
Wij waren aanwezig bij de kennisdag digitale communicatie in de zorg van a&m impact internetdiensten. Een dag na het evenement hebben we deze Eventfilm opgeleverd! Check hem snel!
Sophie is eerstejaars student van de ad-opleiding PPK op de Katholieke Pabo Zwolle.
Benieuwd hoe de week van Sophie eruitziet, wat voor lessen ze heeft en wat ze doet op haar praktijkplaats?
Wij geven een kijk in de week van Sophie.
Wij waren aanwezig bij de kennisdag digitale communicatie in de zorg van a&m impact internetdiensten. Een dag na het evenement hebben we deze Eventfilm opgeleverd! Check hem snel!
Egaliseren? Dat doe je met de Coba CLM400 egalisatiemortel.
Wij produceerden voor Coba afbouwproducten B.V. een serie stoere productfilms.
Coba. Makkelijk zat.
Kom gezellig winkelen bij Europa’s grootste en voordeligste vrijetijdsmarkt! Obelink bestaat 60 jaar en dat mag iedereen weten, althans dat vinden de medewerkers..
Deze film is geproduceerd ter ere van een vakantiecampagne. Iedereen die op vakantie gaat en een klant is van Obelink krijgt deze film in zijn mailbox als vakantiegroet.
Voor Bison maakten wij een ludieke aftermovie van hun aanwezigheid als het ‘Bison Reparatieteam’ op de Zwarte Cross camping. Zij waren de redder in nood bij menig campingganger. Is je luchtbed lek, een losgelaten schoenzool of een scheur in je tent? Geen probleem, Bison staat parraat.
Zwarte Cross 2019, een festival dat letterlijk bestuurt wordt door festivaldirectrice Tante Rikie. Als vaste filmpartner produceerden wij 4 teasers en een aftermovie voor dit grootse evenement.
TIP: Swipe naar rechts of links om de teasers te bekijken!
Prefab of kalkzandsteen? Melvin en Henk bespreken de voordelen.
Bruil werkt graag samen met Bouwbedrijf Kreeft. Wij produceerden deze referentiefilm. Van concept tot oplevering.
Bevrijdingsdag Wageningen 2019!
Als Mediapartner maakten wij een sfeerimpressie van het Bevrijdingsevenement in Wageningen, Stad der Bevrijding. Geniet met ons mee.
Vosman Bouwgroep bestaat 25 jaar! Als het iets is wat dit bedrijf bijzonder maakt, dan zijn het de medewerkers. Zoals de eigenaren zeggen: “Het zijn stuk voor stuk bijzondere mensen..”
Ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan hebben wij een brandfilm gemaakt voor dit mooie bedrijf.
In 2019 is Rabobank Graafschap gestart met de campagne ‘Starter van het Kwartaal’. Met de benoeming van een startende ondernemer tot Starter van het kwartaal helpen ze ondernemers met een vliegende start.
Wij produceren elk kwartaal een kort portretje over een startende ondernemer en zijn/haar bedrijf.
Single van de band Bökkers, Goomah Music (2018)
tekst en muziek: Erik Neimeijer
opname: Hillroad Studio (Ruud Tijs)
mixage: Giesound (Guido Aalbers)
film: SMASH Visual Media
Waarom Brandon voor de opleiding Installatietechniek op de school Rijn IJssel gekozen heeft vertelt hij in deze korte film.
Wij produceren een serie films in dezelfde stijl waarin een leerling vertelt over de opleiding, om zo nieuwe leerlingen te werven op Rijn IJssel.
Elke dag een beetje beter worden. Verder willen denken, verder willen kijken en verder willen zijn. Dat is de ambitie van Groothuis Bouwgroep.
Wij produceerden een serie wervingsfilms voor online gebruik, gericht op studenten, young professionals en professionals.
Wij hebben een gezicht gegeven aan de (veelal) onzichtbare producten van VB Airsuspension. Je komt VB vaker tegen dan je zou denken!
Naast deze film hebben we ook een Procesfilm gemaakt. Een film voor klanten en leveranciers.
Wie gaat de uitdaging aan? Wie komt het team van Mainfreight versterken?
Check deze film en rij een dagje mee met Roy.
de vereniging van Ver(s)kenners organiseren elk jaar een innovatiedag. Dit jaar vond dit plaats op de SS Rotterdam in Rotterdam.
Wij waren ter plekke aanwezig en hebben een korte sfeerimpressie gemaakt van deze dag.
Dat je in de Achterhoek dé ideale (afstudeer)stage of startersfunctie vindt binnen de technische sector is zeker! Benieuwd welke kansen de bedrijven bij de Talententuin je te bieden hebben? Check de serie promofilms die wij gemaakt hebben.
Wij mochten een serie wervingsfilms maken waarin verschillende functies aan bod komen.
Daarnaast hebben wij het ontwerp mogen maken van de website www.werkenbijvanegmond.nl. Ahoy!
In deze film hebben we ingespeeld op het thema “Leven vóór de dood”. Geen standaard aftermovie zoals we deze kennen, maar een film met een boodschap. Anders dan de standaard, hoe zowel De Feestfabriek als SMASH Visual Media zich ook juist willen profileren. Het festival is uniek in zijn vorm en daarom passen onze filmproducties uitstekend in hun straatje. Wij zijn een trotse mediapartner en kunnen niet wachten om nieuwe filmconcepten te ontwikkelen voor de volgende edities.
Nozem Oil, cola & bier saus. Dr. Oetker stond dit jaar met drie heerlijke speciale sauzen op de Zwarte Cross 2018.
Wij maakten dit weekend de teaser en een aftermovie van hun aanwezigheid op het festival.
Wereld, maak nu kennis met de Nozem Oliespuit: dé powerpomp om jouw party te smeren!
Wij mochten in samenwerking met De Feestfabriek het concept en de productie verzorgen voor deze commercial! Heerlijk!
www.nozemoil.nl
Benieuwd naar de Hemelvaartfeesten? Wij hebben drie dagen in een glazen huis geleefd midden op het festivalterrein. Elke dag hebben we om 12 uur de Aftermovie van het festival dat de dag daarvoor plaatsvond opgeleverd.
Hard doorgewerkt dus, met dit als eindresultaat!
Intermeco is genomineerd voor de innovatieprijs vanwege de succesvolle samenwerking met Viking. Door de laserlastechniek van Intermeco heeft Viking de snelste schaats van dit moment kunnen produceren. Mede door deze schaats haalden vele Nederlanders goud op de Olympische Spelen van 2018.
Sophie is eerstejaars student van de ad-opleiding PPK op de Katholieke Pabo Zwolle.
Benieuwd hoe de week van Sophie eruitziet, wat voor lessen ze heeft en wat ze doet op haar praktijkplaats?
Wij geven een kijk in de week van Sophie.
Maak kennis met Skantrae SlimSeries®: strak vormgegeven houten binnendeuren met extreem smalle stijlen. Meer informatie: www.skantrae.com/slimseries.
Obelink laat de winter achter zich en bereidt zich voor op een nieuw seizoen vol kampeerplezier! Ben jij klaar voor een kampeerseizoen met de nieuwste producten, specialistische adviezen en de beste productdeals?
Hoofdvraag:
Obelink Vrijetijdsmarkt wil naamsbekendheid vergroten in Nederland en Duitsland. Waarbij ze zich richten tot hun grootste klantdoelgroepen: Festivalgangers, gezinnen en pensionado’s
Uitingen:
• Promofilm NL & DE
• 25 sec film per doelgroep NL & DE
• 15 sec film per doelgroep NL & DE
www.obelink.nl
INTRODUCTIE
OSeven is een creatieve cateraar voor evenementen. Zo staan ze elk jaar bijvoorbeeld op het ABN AMRO Tennis Tournament in Rotterdam, waar zij elke keer weer op originele wijze de catering verzorgen.
Wij maakten hier in 2018 een sfeerreportage van.
DOEL
De kijker de professionaliteit en gedrevenheid van O-Seven tijdens een dergelijk evenement laten ervaren.
Stel nou dat je een filmproductiebedrijf hebt en graag wil laten zien dat je het anders doet dan de andere filmproductiebedrijven. Dat creativiteit, storytelling en een hoge moeilijkheidsgraad geen enkel probleem is. Nou, dan krijg je zo’n film als deze!
De nieuwe multifunctionele accommodatie (MFA) De Cammeleur in Dongen kreeg een bakstenen buikvormige gevel vanaf de 1e verdieping over een lengte van 55 meter en onderbroken door een atrium. Vier partijen hebben samengewerkt om hiervoor prefab-elementen te ontwikkelen. Laat je rondleiden door de architect met deze video.
Van Egmond Groep is een groep bedrijven, gericht op het leveren van goederen en diensten op het gebied van elektrotechniek en industriële automatisering. In 2017 bestaat van Egmond Groep 80 jaar. Ter ere van dit jubileum hebben wij een film gemaakt waarin de kernwaarden van het bedrijf op een creatieve manier aan bod komen.
Ter gelegenheid van het jubileum was er een feestavond. Op deze avond werd de film getoond. Deze versie van de film had een ander einde dan deze. De film eindigde namelijk in de zaal, waarbij de acteurs in de zaal verder speelden. Op deze manier is er interactie met het publiek en wilden we de kijker het gevoel geven midden in de film te zitten.
Voor Degoede.com is de persoonlijke aanpak belangrijk. Ze willen hun klanten altijd kwaliteit bieden.
Degoede.com benadert de zaken menselijk, betrokken en respectvol in het voordeel van haar klanten en relaties. Ze willen een onderscheidende positie innemen op basis van no-nonsense, gezond verstand, kennis, beleving en kunde waarbij kwaliteit altijd boven kwantiteit gaat.
Wij hebben een korte film gemaakt waarin deze kwaliteiten van Degoede.com belicht worden.
Benieuwd naar Degoede.com? Bekijk de video!
www.degoede.com
Niets is zo mooi als je klanten die over je spreken. Rabobank Graafschap is trots op hun klanten. Voor een presentatie maakten wij deze film, waarin verschillende klanten hun mening uiten over Rabobank Graafschap.
www.rabobank.nl
In Expeditie Achterhoek staan bijzondere initiatieven van inwoners, verenigingen en andere organisaties centraal die bijdragen aan de leefbaarheid in de Achterhoek.
Samen met Regio8 hebben wij het format bedacht en opgezet. Samen maken we afleveringen en korte social-mediavarianten. Swipe naar rechts voor meer afleveringen, of check het Youtube-kanaal van Regio8
Nederland is krachtig in techniek, en dat mag iedereen weten ook. In september 2017 was er de EMO beurs in Hannover. Dit is de beurs waar je als bedrijf in de metaalbewerkingtechniek bij moet zijn. Bedrijven vanuit de hele wereld komen naar dit evenement. Wij hebben ons met deze film gericht op de bedrijven met Nederlands bloed.
De leden van de marktteams van de Rabobank weten wat er speelt in de omgeving en bewegen zich binnen verschillende netwerken. In deze videocampagne stellen wij de gezichten van verschillende steden en dorpen in de Achterhoek voor.
De officiële Aftermovie van de Zwarte Cross 2017!
De bouw van Zwarte Cross 2017 is begonnen, en dat mag gezien worden!
Verder in Techniek leidt mensen in 8 weken op tot CNC frezer/draaier. Daarnaast is de kans erg groot dat je na de opleiding aan het werk kunt. Wij maakten de promotiefilm voor deze opleiding.
Radiant Lerarenopleidingen is een samenwerkingsverband van negen hogescholen. Ter aankondiging van deze samenwerking hebben wij deze video mogen produceren. www.radiantlerarenopleidingen.nl
Bart van Bindsbergen presenteert zijn nieuwe bedrijf REBEL Bikes tijdens de Lindus Ondernemersavond. Wij mochten zijn presentatie visueel maken. Eén van de onderdelen was een presentatievideo van Team Rebel. Daarnaast maakten we van de avond een korte sfeerfilm.
De Vereniging Leefbaarheid Netterden heeft zich ingezet om de Duitse taal op de plaatselijke basisschool Walburgis te promoten. Met dit deze film is VLN in 2016 Gouden Kern van Nederland geworden.
Agriterra ondersteunt boerenorganisaties en coöperaties in ontwikkelingslanden met organisatieadvies. Om boerenorganisaties te overtuigen van hun kunnen willen ze gebruik maken van referentievideos. Agriterra werkt graag lokaal, dus ook met lokale camera operators. Wij maakten een guidelinesdocument voor video- en fotografie, en verzorgen de montage van de videos, zodat alle video’s in dezelfde stijl/vorm gepubliceerd worden.
De Achterhoek heeft geweldige bedrijven met unieke ontwikkelkansen voor jonge hoger opgeleide talenten, met name die een smart industry gerelateerde opleiding volgen. Een warm welkom, goede begeleiding, veel doorgroeimogelijkheden en laagdrempelige contacten met andere talenten en bedrijven in de regio.
De Korte Dreef, de Ziep en het Barriet hebben de handen in één gesloten en vinden dat werkgevers er van overtuigd moeten worden dat hun leerlingen niets anders willen dan een fijne stageplek, met mogelijk kans op een baan.
De afgelopen jaren ontwikkelde A+O een e-learning platform voor de techniek waarmee bedrijven het vakmanschap van hun medewerkers borgen, vergroten en een mooie toekomst geven, genaamd Ozone. Om de naamsbekendheid te vergroten heeft het communicatiebureau Frappant gekozen om een videocampagne op te zetten. Wij dachten mee in dit concept en mochten het realiseren.
De Heide Smid is specialist in haarden en kachels. Een familiebedrijf die uitgegroeid is tot een grote jongen in de haarden en kachelwereld. Ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum maakten wij deze promotiefilm in samenwerking met Internetvisie.
SMASH heeft meegedaan aan een 48 HOUR project in Nijmegen. In 48 uur hebben wij met een team een script geschreven, locaties uitgezocht, acteurs geregeld, gefilmd, gemonteerd en opgeleverd. Een prestatie waar wij zeker trots op zijn.
Als kerstkaart naar onze klanten maken wij maar wat graag een korte film gemaakt die voor ons de ware kerstgedachte uitstraalt.
Check hier een aantal films die we afgelopen jaren gemaakt hebben.
ETNA Coffee technologies ontwikkelt en produceert een breed aanbod van koffiemachines. Maar wat biedt zo’n machine nou? Er is namelijk veel meer mogelijk met de koffie die deze apparaten biedt. Denk bijvoorbeeld aan heerlijke cocktails!
STONEGOOD is een rockband die muziek maakt in het steenkolen-engels. De band bestaat uit een groep kerels die alles behalve serieus zijn. Deze promotiefilm geeft een beeld van deze lompe band. Naast deze promofilm hebben we ook een aantal videoclips voor hen verzorgd.