UITDAGING
Wist je dat studentenaantallen soms teruglopen? Ja, dat is nu eenmaal zo. Maar goed, over studenten gesproken: Curio heeft een nieuwe wervingscampagne!
Wat willen ze bereiken? Nou, het bereik vergroten onder potentiƫle studenten en hun ouders. Oftewel, iedereen laten weten wie Curio is en waar de scholen voor staan. En wat bieden ze aan? Wat maakt hun opleidingen uniek? Zodat studenten de juiste keuze kunnen maken.
In de wervingsvideo’s willen we een heldere boodschap overbrengen, de juiste sfeer neerzetten en een duidelijke call-to-action. Bijvoorbeeld: meld je aan voor de Open dag.
UITVOERING
De wervingscycli komen elk jaar elk jaar terug. Het Marketing team van Curio bereidt de campagnes voor en laat ons bij SMASH weten wat ze nodig hebben. Samen bedenken we het creatieve concept, de vorm en de specificaties van de content.
Daarna gaan we aan de slag met het produceren van alles: films, teasers, digitale abri’s, HTML5 banners en bioscoopreclame. Eigenlijk alles met bewegend beeld.
STEENSPIL
CHECK DE FILM VANDE ROTONDE
CHECK DE FILM VANRESULTAAT
SMASH is de creatieve content partner van Curio. De eerste resultaten die het marketing team van Curio heeft bereikt zijn ver boven verwachting. Zo ligt de opkomst bij de Open dagen al meer dan 15% boven die van afgelopen jaar.
Elkaar aanvullen en versterken. Daar gaat het om bij een structurele samenwerking.
We zijn blij en trots dat we de creatieve contentpartner van Curio mogen zijn.
En natuurlijk dat we onze bijdrage hebben kunnen leveren aan de succesvolle wervingscampagnes..
MEER SCHOLEN? YOU GOT IT!
Wist je dat we best veel doen voor het onderwijs?
Opleidingsfilms, Locatiefilms en films voor arbeidsmarktcommunicatie!