Creatief concept

Brandfilm

Brouwersnös

UITDAGING

Brouwersnös en Media Doctors kwamen bij ons met een duidelijke missie: niet zomaar een brandmovie, maar een brandmovie die raakt. Het doel? De passie en ambachtelijkheid van hun ambachtelijke bieren tot leven brengen.

We wilden:

  • De kwaliteit en vakmanschap visualiseren.

  • Diversiteit in hun assortiment duidelijk maken.

  • Een gevoel van beleving en gezelligheid oproepen, passend bij hun merk-DNA.

Kortom: échte beleving, met karakter.

UITVOERING

Thuus kommen!

In de film stappen we de wereld van Brouwersnös binnen, een tijdloze plek waar karakter centraal staat. We volgen een kleurrijke groep personages, elk gebaseerd op een iconisch Brouwersnös-bier, onderweg naar een bestemming die voelt als thuiskomen.

Ze arriveren bij het Proeflokaal, de plek waar bourgondische gezelligheid samenkomt.

‘Ah wi-j bunt thuus!’ roept Mooien Muiter.

Dan keert de rust terug. De personages zijn verdwenen. Wat resteert: een tafel vol Brouwersnös-bieren. De karakters zijn op magische wijze veranderd in de bieren die ze representeren.

Een rauwe Achterhoekse voice-over verbindt het geheel – met teksten die tegelijk gaan over de mensen, de bieren en het merk Brouwersnös zelf.

CHECK JE HIER!

DE BRANDFILM
<div class="video-embed-container"><iframe title="Brouwersnös Brandmovie" width="500" height="281" src="https://www.youtube.com/embed/eOoLrWTlHfc?feature=oembed" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe></div>

RESULTAAT

Media Doctors waren super tevreden. Er zijn uiteindelijk ad-varianten gemaakt die online ingezet werden in advertenties en campagnes.

Drawing