iFlow
Life & MobilityUITDAGING

Life & Mobility kwam bij ons met de vraag: hoe lanceren we ons nieuwe iFlow-systeem op een opvallende, innovatieve manier?
Een modulair product dat meerdere doelgroepen aanspreek, van eindgebruikers tot zorgprofessionals. Belangrijk was om de kracht van iFlow écht voelbaar te maken.
De uitdaging: drie totaal verschillende doelgroepen aanspreken, binnen één herkenbare stijl.
UITVOERING

We doken in de wereld van iFlow en kwamen samen met Life & Mobility tot een compleet contentpakket met meerdere video’s:
1. De Campagnefilm: Een krachtige introductie van iFlow, waarin we de belangrijkste USP’s visueel laten ‘oplichten’ door middel van vloeiende motion graphics (de zogeheten “flowline”).
2. De Introductiefilm: Een heldere uitlegfilm waarin een medewerker van Life & Mobility je meeneemt door alle mogelijkheden. Afgewisseld met high-end studio-opnames, 3D-modellen en echte gebruikerssituaties.
3. Instructievideo’s: Video’s waarin de verschillende onderdelen en de werking daarvan v op simpele wijze worden uitgelegd aan de kijker. Beeld met titels.
Met een combinatie van studio-opnames, 3D-animaties, storytelling en sfeerbeelden brachten we het product tot leven. Alles in de herkenbare paarse huisstijl, met de flowline als verbindend element.
DE CAMPAGNEFILM
Check hierDE INTRODUCTIEFILM
Check hierEEN INSTRUCTIEVIDEO
Check hierRESULTAAT

Het resultaat: een complete videoreeks die iFlow van alle kanten laat zien. Alle video’s zijn op een andere manier inzetbaar.
Life & Mobility heeft nu een flexibele toolkit om verschillende doelgroepen te bereiken, en vooral: een productpresentatie die net zo slim en stijlvol is als iFlow zelf.
Wil jij ook een productlancering die blijft hangen? Let’s go!